Alkalmazkodj a megváltozott körülményekhez, mert az élet ritmusa nem állhat le! Milyen szoftvereszközöket ajánlunk a távoli munkavégzéshez a válsághelyzet kezelése alatt?
A koronavírus által teremtett körülmények eddig nem tapasztalt szituációba kényszerítik a vállalkozásokat. A cégeknek meg kell tanulniuk egy újfajta berendezkedés mellett folytatni működésüket, máskülönben sokakat drasztikus visszaesés vagy akár a teljes leállás fenyegethet. A korlátozó intézkedések betartása mellett is léteznek olyan eszközök, amelyekkel biztosítható a munkavégzés.
A 2008-as gazdasági világválság megmutatta, hogy azok a vállalatok képesek a fennmaradásra és a tartós növekedésre a megváltozott környezetben, amelyek rendelkeznek a megfelelő anyagi tartalékkal, képesek rugalmasan kezelni a működési folyamataikat, és akik kihasználják a fejlett digitális megoldásokban rejlő lehetőségeket.
A most kialakult helyzetben a korábbinál is rugalmasabban kell alkalmazkodnod a változásokhoz és fel kell készülnöd arra, ha az intézkedések miatt hosszabb távon is meg kell oldanod a távolról történő munkavégzést és ügyfélelérést.
Erre kínálunk többféle szoftveres megoldást, melyeket már sikerrel használtunk békésebb időkben is, de kiválóan alkalmasak az ügyfelek távoli elérésére, után követésére, oktatására.
Az elmaradt konferenciák és rendezvények online is megtarthatók, vagy a nézőnek alkalmas későbbi időpontban is megtekinthetők.
Egy webes alkalmazás, amelynek segítségével előre rögzített prezentációkat lehet megtekinteni, ahol a néző egyszerre látja és hallja az előadót, valamint az általa vetített diasort. Alkalmas események után követésére vagy helyettesítésére, e-learning tananyagok előadására, prezentációk bemutatására.
A Virtuális Konferencia Alkalmazás egy olyan microsite, ahol a bemutatókon kívül más lehetőségek is adódnak a látogatók számára, mint például elektronikus brossurák, segédanyagok, útmutatók letöltése, aktuális információk, infografikák, videók megtekintése, vendégkönyv vagy chat lehetőség használata. A Virtuális Konferencia Alkalmazás PC és Mobil környezetben is működik, HTML5 alapú rendszer, melynek futtatásához csupán egy korszerű Internetes böngésző szükséges.
A látogatói munkavégzés korlátozásakor is kapcsolatban maradhatsz ügyfeleiddel és végezhetsz sales, marketing vagy oktatási tevékenységet.
Az ügyféllátogatás és a személyes találkozók visszafogása mellett is lehetőség nyílik a látogatói munka folytatására a távolról is vezérelhető interaktív edukációs és prezentációs rendszer, a PresMate segítségével.
Az orvoslátogató eszközként kifejlesztett e-detailing eszköz képes táblagépen és PC-n is működni, így egy általános kommunikációs kliens (Skype, Teams, Zoom) segítségével a megosztott képernyőn keresztül, vagy egy linket elküldve e-mailben, egy böngészőben futtatva folytathatsz vele távmunka tevékenységet. Bérelhető konstrukcióban, egyedileg elkészített tartalommal, izgalmas animációs lehetőségekkel, infógrafikákkal, beépített analitikai eszközökkel valósítja meg a távoli ügyfél edukációt.
Magyarországon egyedüli Veeva CLM és Approved E-mail tanúsítvánnyal rendelkező vállalkozásként fejlesztünk a Veeva rendszerével kompatibilis reptrigger e-mail megoldásokat.
Az approved e-mail egy speciális EDM levél típus, melyben előre elkészített és jóváhagyott elemekből építheti fel a látogató az után követéshez és az oktatáshoz használatos elektronikus leveleket, de mindezt úgy, hogy megfelelő keretek között lehetősége van az üzenet testbeszabására.
Mivel előre jóváhagyott panelekből építkezik a tartalom, ezért ötvözi a hatékony és személyes hangvételű kommunikációt a biztonságossággal, hiszen nem mehet ki olyan információ ami előzetesen nem lett jóváhagyva. Amennyiben valaki nem használja a Veeva keretrendszert úgy saját fejlesztésű reptrigger e-mail alkalmazásunk kiváló és költséghatékony alternatívát jelenthet számára.
Ha nem használsz Veeva keretrendszert, akkor egyedi fejlesztésű reptrigger alkalmazásunk, vagy akára Mailchimp alapú EDM szolgáltatás is kiváló megoldás lesz a számodra
Nem kell kitenned sem magadat, sem az elérni kívánt ügyfeleidet a fertőzés veszélyének a bizonytalan időkben.
Védd a környezeted egészségét!
Távoli hozzáféréssel otthonodból is képes leszel ellátni a legfontosabb sales, marketing és edukációs feladataidat.
Dolgozz hatékonyan az otthonodból!
Online környezetben működő szoftverekre való gyors átállással áthidalhatók a kezdeti nehézségek és kihívások.
Minimalizáld a veszteségeket!
Egyedi igényeid alapján elkészítjük azokat a szoftvereket, melyek biztosítják vállalkozásod működtetését.
Van egy remek ötleted? Mi megvalósítjuk neked!
A járványügyi intézkedéseket sokféleképpen lehet értelmezni, de a szakemberek egyre inkább egyetértenek abban, hogy közép- és hosszútávra kell berendezkednie a vállalkozásoknak és ki kell alakítaniuk azt az infrastruktúrát, amelyik képes lesz fenntartani a nehéz időszak alatt a működés feltételeit, valamint amelyek az újrakezdéskor is biztosítják az alkalmazkodást a megváltozott körülményekhez.
Fontos, hogy minden vállalkozás meghozza a szükséges intézkedéseket, de azt is szem előtt kell tartani, hogy amennyiben a leállás és a kivárás stratégiáját választják, úgy az súlyos gazdasági nehézségeket generál majd a társadalom széles körében, ami láncreakciót generálhat és további keresletcsökkenéshez vezetve öngerjesztő módon jelentkezhet a gazdaságban.
Az informatikai megoldások már a korábbi gazdasági válság idején is hozzásegítettek sok vállalatot a túléléshez és a sikeres újrakezdéshez. Most sem lesz másképp, és a nyertesek minden esetben azok közül kerülnek majd ki, akik időben reagálnak, alkalmazkodnak és az előre menekülést, a fejlesztést választják.
A mi tanácsunk, hogy gondold át a folyamataidat, és nézd meg, mely tevékenységeidet lehet digitális kommunikációs eszközökkel kiváltani. Kommunikálj az ügyfeleiddel, beszállítóiddal és alkalmazottaiddal a biztonságukat és az egészségüket és a lelki terheiket szem előtt tartva.
Érdekel egy ingyenes konzultáció és demó?
Ajánlatot kérek!
Számos hazai és nemzetközi gyógyszeripari vállalat és reklámügynökség tisztelt meg a bizalmával.
Gyors és rugalmas munkavégzés
Megoldások különféle költségkeretekre
Segítőkész ügyfélcentrikus menedzsment
Tapasztalt tervező és fejlesztőgárda
„Megtennéd a szükséges lépéseket, de még nem vagy biztos benne mi lenne a legmegfelelőbb szoftveres megoldás a számodra? Van egy nagyszerű ötleted és kivitelezőt keresel, aki rendelkezik a szükséges szakmai rálátással? A Jacsomedia Smart Web Applications-nál van számos ütős ötletünk. Engedd meg, hogy személyes konzultáció keretében online bemutathassuk megoldásainkat.″
Jacsó Péter Tivadar - tulajdonos, Jacsomedia Smart Web Applications
Ajánlatot kérek!Már csak egy lépés választ el attól, hogy első kézből ismerhesd meg szoftveres megoldásainkat. Az alábbi űrlapon keresztül írj nekünk, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot. Sürgős visszajelzésre van szükséged? Válaszd a lap alján található elérhetőségeinket.
Cégünknek megküldött e-mailjeidet és az abban lévő személyes adatokat, így a nevedet és e-mail címedet a Jacsomedia Kft. kizárólag abból a célból kezeli, hogy Veled a kapcsolatot felvegye, válaszoljon a leveledre, illetve az abban foglalt kérést megvizsgálja, teljesítse. Más célra ezen adatokat nem kezeljük. Ezen adatkezelésünk jogalapja a Te azon jogos érdeked, hogy megkeresésedre válaszoljunk.
Segíthetünk valamiben? Már várjuk a jelentkezésedet.
hello@jacsomedia.hu
+36-1-783-7641
Erzsébet királyné útja 125.
1142 Budapest, Magyarország
Ismerj meg minket jobban!
Twitter messages... https://t.co/RxKQUrpjS8